January 03, 2014

Holla 2014,sayonara 2013.


Assalamualaikum.


Cuba cari 10 orang dalam gambar neyh.2 minutes!


Okey,cuba tengok tarikh dekat atas tuh.Tengoklah...
Ya : hari ini 3/1/2014 maksudnya aku dah sah 18 tahun dan boleh pergi tengok wayang tanpa rasa gentar kot-kot wayang yang aku nak tengok ada unsur lucah/aksi ganas/seram terlampau dan sebagainya. 

Ya,sangat heaven sebab aku selalu nak pergi wayang tapi balik-balik kakak kaunter tuh mintak ic lepas tuh maaflah dik,tak boleh masuk.Pfftttt (maki dalam bahasa kucing).
Kadang-kadang cerita yang ditayangkan bukan ganas sangat pun setakat mati kepala tercampak lepas tuh ada pembunuh korek biji mata guna kapak..

Okey,tipu.Mana boleh korek biji mata guna kapak. -..-
Bagi aku,2013 ada macam macam.Bestnya banyak,tak best pun banyak.Yang best,tak terkira.Haha,nak tahu sebahagiannya selaklah entri-entri aku yang lepas-lepas. Yang tak best aku take those things as a lesson.Yeah, a long lesson to be a better person in each single day. ^^



****************

Oh,lagi satu aku tak jadi budak sekolah lagi pada 2014 so aku bercadang untuk tengok tb sahaja dekat rumah sambil mengetawakan junior-junior aku yang terpaksa bersekolah. *aksi goyang kaki depan tivi sambil ketawa sorang-sorang.

Dan pada tahun 2014,bermulalah benda baru dalam hidup aku.Aku tak tahu mana path aku yang telah ditentukan tapi aku harap aku dapat matriks/asasi seumpamanya.To be honest,aku tak rasa nak masuk Form 6.Aku akui banyak benefits masuk Form 6 tapi I just don't feel that taking Form 6 is my goal after SPM.



***************


Oh,dan ya lagi,aku baru saja kembali ke sekolah.
Sejujurnya,rasa macam maluu nak pergi balik ke sekolah bila dah habis sekolah.Rasa macam menyibuk jeh.Tapi,aku gigihkan kaki ke sekolah sebab nak amik majalah sekolah :)
Tehee >..< Happy happy.Lama okey nak tunggu.Dahlah senior year.Memori habis~ Sometimes I kinda feel highschool is my second home. :')

Alhamdulillah dapat jadi ketua editor untuk majalah sekolah.Happy :').terima kasih cikgu.
tapi,bukan aku sorang jeh yang buat majalah sekolah neyh semestinya.krew2 yang lain juga ohsem!

kembali ke sekolah namun dengan uniform yang terbaru.

muka super happy sebab dapat pakai selipar pergi sekolah.Troll.bhaha.then,it looks like I am wearing a palazo huh? saya pakai skirt tau,pecah rekod.Betullah aku senyum sampai tak nampak mata :3

Oh,sebagai pentup karangan aku,aku tulis satu puisi.'Kau yang aku puja' tajuknya.Jiwang karat 18.Jangan baca kuat-kuat tau.Slow-slow.

Kau yang aku puja.

Malang.
Kau adalah zon larangan.Kawasan berbahaya.
Sebab kau officially taken. -..-

Tapi,tidak bermaksud engkau tak boleh baca apa yang aku tulis kan?

Terima kasih banyak orang yang aku puja sebab ajar aku ada benda dalam dunia yang kadang-kadang kita takkan dapat balik lepas masa untuk mendapatkannya dah tamat.

Mok.

Btw,dalam gambar atas sekali tuh,ada 9 orang jeh.Aku tipu jeh kata ada 10 orang :P


7 comments:

  1. selamat tahun 2014.. semoga lebih baik dari sebelumnya :)

    ReplyDelete
  2. Haha . Suka baca blog kau ! Best !!

    ReplyDelete
  3. hai :) sy mmbalas kunjungn ;) slmt thun baru :) samalah dah 18..~~

    ReplyDelete
  4. Happy new year adik. Sorry lambat buat kunjungan. hehehe..

    ReplyDelete
  5. moga tahun baru sama2 diberkati olehNYA :)
    salam balas kunjung , seppp 18 sikit! hehe

    ReplyDelete

Do comment :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...