December 23, 2013

SPM sudah habis :D


Assalamualaikum and hi :)


Ya,aku tahu aku dah lama tak update.Sorry weyh.Hidup aku hectic kebelakangan ney.Gaya cakap macam anak pm oh maii tapi sebenarnya aku baru habis spm.OHYEAH :D

And I am super free right now,ada masa terluang sampai boleh membongkang sampai kena marah bagai.Satu short story pasal membongkang.Pada yang bukan budak melaka komfem tak tahu what the heck is membongkang kan? Bunyinya pun lain macam jeh.Membongkang tu tidur sebenarnya.

Masa lepas trial,biasalah bebudak akan struggle gila bapak untuk score dalam spm kan.Masa tu juga aku pun tidur macam tak tidur jeh.Mandi pun macam tak mandi jeh.Tapi makan tetap makan.Hehe,thats why leyh jadi
 ehem-ehem macam sekarang. Kehkehkeh. :D


Bagi aku,proses hibernasi -tidur lama-lama lepas exam-memang lumrah lah kann,terutama untuk budak ostel.Bak kata seorang member aku,kemanisan dapat membuta selepas 2 tahun hardworking tu nikmat namanya :')


Kita throwback ekk? ^o^



Masa hari last sekolah,habis paper bio.kebetulan masa tengah hari hujan,tapi masa aku habis last paper (petang),dah tak hujan.Main lecak pun jadilah labuu.From left,Teah,si kurus dan Maie.Aku tak tahu kenapa Maie posing kaki macam tuh.Haha :D


Rash,anis,me and Atie.Love them trololohh.Dekat surau asrama.Kantoi aku ialah seorang senior yang tidak menunjukkan akhlak yang baik kepada junior.Sesedap oren jeh tayang handpongg sana sini. :3
With the annoying min! Min is absolutely super striking on that night!Tema pun 'colour blocking'-Masa neyh ialah Malam memorabilia for Form 5 students.Super tired sebab aku one of the committee yet fun whoa.Alhamdulillah ada krew yang supportive :D
Masa neyh hari last kitaorang fly sesama.Pergi pasar malam area ostel je ponn.Fina,anis,min,atie and intan.Sume muka happy even baju basah and ketiak berpeluh sebab jauh kott berjalan.Balik ostel dah lapar balik -..-
Neyh form 5 yang awesome meyh.Cuba ler cari aku yang mana.Masa neyh,jamuan hari raya dekat ostel~ Cebisan memori :( Lepas neyh dah tak sekolah dahh..wuwu >..<


Sebelum kau muntah bernanah asyik tengok muka aku jeh,it is better aku angkat kaki dulu.Adios amigos :B (tunjuk gigi kapak)


Btw,aku mimpi aku repeat SPM tadi.what the heckkk?erm,boleh jeh nak repeat,tapi soalan kena sama ahh macam yang asal.Baru adil. :z















No comments:

Post a Comment

Do comment :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...